24 januari 2023 – Filmavond Scandinavische Vereniging “Someone you love”

Zoals al aangekondigd in de Futhark van december jl. zal onze volgende avond zijn op dinsdag 24 januari 2023 en het gaat het om onze jaarlijkse filmavond.
We hebben het plan samen te kijken naar de film ‘En du elsker’ (‘Someone you love’)’.
“Thomas Jacob is een wereldberoemde singer-songwriter. Hij woont in Los Angeles, maar besluit na jaren afwezigheid terug te keren naar zijn thuisland Denemarken. Daar wil hij een nieuw album opnemen. Zijn werk wordt echter verstoord als zijn van hem vervreemde dochter Julie opduikt, samen met zijn elfjarige kleinzoon Noa. Al snel wordt Thomas gedwongen zich over de jongen te ontfermen. Tegen zijn verwachting in vinden de twee elkaar snel via muziek. Het schijnbaar gelukkige leven komt onder druk te staan als Thomas een keuze moet maken die zijn leven voorgoed kan veranderen.”

Dag/tijd:         dinsdag 24 januari 2023, 19:30 uur

Plaats:   Marie Loke Zaal (1313.0034), Harmoniegebouw, Oude Kijk in ’t Jatstraat 26

Entree: €3,00 voor niet-leden. Voor leden van de SVG is de avond gratis.